Czy to będzie skuteczna forma reklamy dla gabinetu stomatologicznego w Radomiu?


alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:52

Czy to będzie skuteczna forma reklamy dla gabinetu stomatologicznego w Radomiu?

Postautor: alexsys76 » 07 cze 2016, 15:12

Witam Państwa. Jakiś czas temu dostałem maila z propozycją pozycjonowania swojej strony internetowej: http://danuta-majewska.pl/stomatolog-dentysta-radom w wyszukiwarce internetowej. Specjalnie podaję podstronę, ponieważ agencja SEO która ma potencjalnie zająć się pozycjonowaniem strony, uznała ją za niepotrzebną. Chcą aby dla każdej frazy pojawiała się strona główna. Wg mnie jest to mało logiczne. Osoba, która potrzebuje implantów winna trafić od razu na dedykowaną pod to hasło podstronę z implantami. Czy można tak pozycjonować stronę, aby dla różnych haseł pojawiały się właściwe podstrony. Z góry dziękuje za poświęcony czas i odpowiedź na moje pytanie. Sprawdzałem podobne rozwiązania dla gabinetów stomatologicznych w stolicy. Tam dentyści promują się opisany przez mnie sposób. Przykładowo po wpisaniu hasła stomatologia Ursynów wyświetlają się podstrony konkretnego dentysty. Co bardziej interesujące jak wpiszemy stomatologia Ursynów to uzyskuje całkiem odmienne rezultaty niż wpisałem dentysta Ursynów. Od czego to zależy, że dla praktycznie identycznych słów kluczowych pojawiają się różne strony internetowe. Inne pytanie czy stomatolog Ursynów i stomatologia Ursynów to różne hasła? Po wymianie wiadomości z firmą pozycjonującą i zadaniu im tego pytania dostałem odpowiedź, iż stomatolog Ursynów to nie to samo co dentysta czy stomatologia na Ursynowie. Każde z nich to inna fraza do pozycjonowania. Czy mają oni rację?. Przykładowo dla tego gabinetu i frazy http://ortodoncjakabaty.pl w rezultatach wyszukiwarki wyświetla się cały czas na samym początku wyszukań. Nieważne czy wpiszę dentysta Ursynów, stomatolog czy stomatologia Warszawa to zawsze obserwują to samą domenę internetową. Również interesującym faktem jest, iż dla frazy aparat na zęby Warszawa wyświetla się inna podstrona, a dla hasła ortodonta Kabaty jeszcze inna. Wygląda na to jakby dla każdej frazy, była promowana podstrona. Czy to powszechny zabieg? Jeśli tak, to czemu nie lepiej promować wyłącznie stronę główną. Wtedy jest mniej pracy. Nie muszę tworzyć masy tekstów i rozpisywać każdego zabiegu na kilka stron. Przecież strona firmowa dentysty z Ursynowa to nie leksykon zdrowia. Chyba, że takie obszerne elaboraty są niezbędne do właściwej promocji strony? Również koszt promocji na interesujące mnie hasła: stomatologia i dentysta na Ursynowie nie jest mały. Myślałem, iż jak dopiszę domenę do kilku blogów to będę wysoko w wynikach. Przecież takie frazy jak stomatolog Ursynów czy dentysta Ursynów nie mogą być trudne do wypromieniowania. Rozumiem, iż stomatolog Warszawa jest może cięższą frazą. Ale czy dzielnica Warszawy to już taki wielki problem?

podobne tematy:

marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:50

Czy to będzie dobra forma reklamy dla gabinetu stomatologicznego w Radomiu?

Postautor: marekwolski » 07 cze 2016, 15:21

Witaj, jeśli chodzi o promowanie strony w wyszukiwarce internetowej to twój tok rozumowania jest w 100% logiczny. Nie tylko jeśli chodzi o wygodę klienta. Jeśli pozycjonujemy podstrony to po pierwsze zmniejszamy ryzyko nałożenia kary. Po drugie szybciej można osiągnąć pozycje dla wybranych słów kluczowych. Po trzecie nie mam pojęcia jak tamta firma od SEO chce upchnąć na jednej podstronie teksty zawierające wszystkie słowa kluczowe. Promocja z pewnością będzie na parę fraz tj: dentysta Radom, gabinet stomatologiczny Radom, protetyka Radom, itp. Więc nie da się napisać przyjaznego dla oka tekstu , który zawiera te wszystkie hasła na stronie głównej. Radzę: poszukaj innej firmy do promocji strony.

podobne tematy:


Wróć do „Tematy i tylko tematy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości