Czy masaż relaksacyjny jest skuteczny, adres gabinetu masażu w Warszawie


alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:52

Czy masaż relaksacyjny jest skuteczny, adres gabinetu masażu w Warszawie

Postautor: alexsys76 » 05 kwie 2017, 11:03

Dzień dobry. Od pewnego czasu odczuwam kłopoty z kręgosłupem. Zacząłem wertować wyszukiwarkę w znalezieniu przyczyn takiego stanu rzeczy. Na forach znalazłem dużo wypowiedzi ludzi z podobnym bólem pleców. Dużo osób rekomenduje masaż leczniczy , który wg ich doświadczeń bardzo pomaga na ból kręgosłupa. Rozmyślam tylko czy nie wybrać też masażu relaksacyjnego aby jeszcze rozluźnić mięśnie. Może tego typu zestaw masaży pomoże? Czytałem również, iż tego typu bóle spowodowane są siedzącym trybem pracy. Czy ktoś z was może to potwierdzić. Faktem jest, że sporo pracuję przy komputerze od lat. Natomiast czy tego rodzaju bóle nie powinny ujawnić się od samego początku? Oraz kluczowe pytanie o lokalizację sprawdzonego gabinetu masażu w Warszawie , który wykonuje masaż leczniczy w przystępnej cenie.

marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:50

Czy masaż relaksacyjny jest pomocy, adres gabinetu masażu w Warszawie

Postautor: marekwolski » 05 kwie 2017, 11:08

Dzień dobry. Rozumiem twój problem i postaram ci przekazać jak najwięcej na ten temat. Po pierwsze tego rodzaju dolegliwości kręgosłupa mogą być spowodowane siedzącym trybem pracy, na które świetnym sposobem jest masaż leczniczy - potwierdzam iż pomaga. Trzeba połączyć tego rodzaju masaż z regularnym uprawianiem sportu. Dobrze wpływa na kręgosłup chodzenie na siłownię. Dzięki temu nie obciążamy tak naszych kręgów. Dobrych salonów masażu w Warszawie jest sporo. Najlepiej wybrać ten, który znajduje się w pobliżu twojej pracy lub domu. Masaż relaksacyjny robię regularnie i przyznam szczerze, iż ból kręgosłupa minął. Natomiast polecam żeby spojrzał na to jeszcze jakiś lekarz. Sam zabieg masażu może nie wystarczyć albo tylko ukrywać objawy jakieś poważniejszej choroby.